آهنگ و موسیقی

http://fan-music.rozblog.com/

برنامه ریزی شده بود که \"Splinter of the Eye Mind\" از بودجه بسیار کمی برخوردار باشد

آنچه در مورد فیلم تازه اعلام شده جنگ ستارگان باید بدانید جان بویگا ، دیزی ریدلی و اسکار اسحاق در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker توسط AJ Caulfield / فوریه. 21، 2020 9:01 EST / بروزرسانی شده: 2

آنچه در مورد فیلم تازه اعلام شده جنگ ستارگان باید بدانید جان بویگا ، دیزی ریدلی و اسکار اسحاق در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker توسط AJ Caulfield / فوریه. 21، 2020 9:01 EST / بروزرسانی شده: 2

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

آنچه در مورد فیلم تازه اعلام شده جنگ ستارگان باید بدانید

جان بویگا ، دیزی ریدلی و اسکار اسحاق در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker

توسط AJ Caulfield / فوریه. 21، 2020 9:01 EST / بروزرسانی شده: 22 فوریه 2020 8:52 بعد از ظهر EST

 

برای سفر دیگری به کهکشان دور ، خیلی دور ، آماده هستید؟ معلومه که تو هستی.

 

روز جمعه ، 21 فوریه ، گزارش ها حاکی از آن است که لوکاسفیلم فیلمی کاملاً جدید از جنگ ستارگان را به بازار عرضه کرده و کلیدهای خلاقانه را به J.D. Dillard و Matt Owens واگذار کرده تا این پروژه عملی شود.

 

هر دو Deadline و The Hollywood Reporter داستانهای مختلفی را در مورد اخبار منتشر کردند. هر رسانه ای خاطرنشان كرد كه منابع نزدیك به لوكاسفیلم و شركت اصلی آن دیزنی مطمئن نیستند كه آیا فیلم اسرارآمیز جنگ ستارگان این فیلم را به نقره 9 فیلم حماسه Skywalker تبدیل خواهد كرد یا اگر خانه ای را در سكوی استریم جریان دیزنی + پیدا خواهد كرد. طبق گفته THR ، فیلم دیلارد-اوونز "بی ارتباط" با زمین جنگ ستارگان از کوین فیگ ، مدیر ارشد خلاق مارول استودیو است. به همین ترتیب ، گفته می شود که با سه گانه ای که Rian Johnson ، نویسنده و نویسنده The Last Jedi روی آن کار می کند ، جدا نشده است.

 

در حال حاضر جزئیات کمیاب هستند ، اما آنچه در مورد این فیلم تازه اعلام شده جنگ ستارگان و افرادی که در پشت آن هستند را باید بدانید.

 

جی دی دیلارد و مت اونز پروژه های بزرگی را در زیر کمربند خود دارند

نمایندگان SHIELD بازیگران ABC

 

ممکن است اسامی "J.D. Dillard" و "Matt Owens" زنگ زنگ نزنند ، اما پروژه هایی که آنها روی آنها کار کرده اند به احتمال زیاد خواهد بود.

 

دیلارد در سال 2016 با Sleight پا به صحنه رفت ، یک نمایشنامه علمی تخیلی که در جشنواره فیلم ساندنس نقدهای ناخوشایند به دست آورد و به عنوان "یک کار جسورانه از خلاقیت پر جنب و جوش" به نمایش درآمد. او سپس کارگردانی تلگرام با بازی Kiersey Clemons Sweetheart را انجام داد ، یک وحشت بقاء تحسین برانگیز که به دنبال یک زن جوان به نام جنیفر رمینگ (Clemons) است ، زیرا او از نیروی تاریکی که جزیره ای را تهدید می کند ، تهدید می کند. دیلارد همچنین استعدادهای کارگردانی خود را به برنامه Utopia Amazon Prime Studios ، وام داده است ، سری جدید رمز و راز که توسط نویسنده و نویسنده فیلم نامه Gone Girl ساخته شده Gillian Flynn ساخته شده است.

 

در مورد اوونز ، او در IP ها به همان اندازه برجسته جنگ ستارگان گنجانیده شده است که برای سریال های مارول لوک کیج ، نمایندگان S.H.I.E.L.D. و The Defenders نوشت. با در اختیار داشتن دیزنی ، استودیوی Marvel Studios (جایی که همه محتوای ابرقهرمانان در آن زندگی می کنند) و Lucasfilm (مکانهای جنگ ستارگان در آن قرار دارند) ، به راحتی می توان فهمید که چرا این کمپانی استعدادی قابل اعتماد مانند اوونز را در فیلم جدید جنگ ستارگان به ارمغان می آورد. و فقط خانه ماوس نیست که به اوونز ایمان دارد. نتفلیکس اوونز را استخدام کرد تا اقتباسی از یک حرکت زنده One Piece را انجام دهد ، مانگا که توسط Eiichiro Oda به تصویر کشیده شده است. اوونز در کنار Lost and The X-Files alum استیون مائدا مشغول به کار است که به عنوان نمایش دهنده سریال One Piece نیز فعالیت خواهد کرد.

 

در حال حاضر مشخص نیست که آیا دیلارد علاوه بر نویسندگی ، فیلم جدید جنگ ستارگان را کارگردانی خواهد کرد ، اما به وضوح ، این فیلم با او و اوونز بسیار قدرتمند است.

 

طبق گزارش ها ، فیلم جدید جنگ ستارگان در Exegol اتفاق می افتد

نبرد اگزگل در جنگ ستارگان: ظهور Skywalker

 

لوكاسفیلم هنوز هیچ جزئیات مشخصی درباره این ویژگی تازه جنگ ستارگان فاش نکرده است ، زیرا نباید تعجب آور باشد زیرا در مراحل اولیه توسعه است. با این حال ، Deadline گزارش داده است که مطابق اینتل که دریافت کرده است ، این فیلم در Exegol برگزار می شود.

 

یک سیاره بیابانی که در مناطق ناشناخته قرار گرفته است ، اولین بار در جهان جنگ ستارگان در The Rise of Skywalker ظاهر شد. امپراتور پالپاتین (یان مک دیارمید) ، پس از مرگ به ظاهر معجزه آسا در حوادث 1983 بازگشت جدی ، به طور معجزه‌آسای زنده زنده ، بر روی اگزگل پنهان شد و در طی چند دهه با Sith ابدی نزدیک شد. با هم ، پالپاتین و فرقه تاریک ناوگان عظیم سیث را ساختند که در نهایت در نبرد با مقاومت مورد استفاده قرار گرفت در حالی که پالپاتین تلاش کرد نوه خود را ری (دیزی ریدلی) را فریب دهد و از جدی دور کند. با پایان یافتن Rise of Skywalker ، Palpatine ، Sith Eternal و ناوگان جمعی آنها نابود شد.

 

اطلاعات زیادی در مورد اگزگل وجود ندارد ، اما این بدان معنی است که روایت های زیادی برای ساختن یک فیلم جدید وجود دارد. تصور کنید - مکانهایی که باید بروند ، مردم برای دیدن! اوه ، امکانات فراوان است! علاقه به سیاره تاریک و ساییده مطمئناً در بین طرفداران زیاد است ، بنابراین اگر عکس Dillard-Owens Star Wars واقعاً در Exegol رخ می دهد ، همه افراد درگیر در این پروژه می توانند احساس اطمینان کنند که مردم به آن علاقه مند هستند.

 

صفحه نقره در مقابل پخش فیلم جدید Star Wars

Chewbacca ، ری ، پو و فین در Star Wars: The Rise of Skywalker

 

در مورد این نوشتار ، هیچ تصمیمی درمورد اینكه آیا فیلم Dillard و Owens با پشتوانه جنگ ستارگان ، شاهد اجرای پرده نقره ای مانند تله های قبل از آن خواهند بود یا خیر ، آیا این یك جریان ویژه خواهد بود یا خیر ، گرفته شده است. هر دو گزینه مزایا و اشکالاتی دارد.

 

از یک طرف ، آوردن یک فیلم جنگ ستارگان به سینماها یک اتفاق بزرگ است که تقریباً همیشه منجر به کسب درآمد در بوکس آفیس خواهد شد. طرفداران این یک رویداد سینمایی هستند و جهان با نفس خسته منتظر می ماند تا دریابد چه هکتاری استppens در آخرین فصل از حق رای دادن به فضاپیمایی دهه ها ساله. اما در دادن یک فیلم جنگ ستارگان به یک بستر عظیم که براساس آن می تواند به موفقیت بالقوه برسد ، این احتمال وجود دارد که این فیلم در مقیاس بسیار ناامید کننده ای ناامید شود - و لوکاسفیلم در سه سال گذشته سه بار با این نوع چهره های استعاری روبرو شده است. .

 

اول ، عصبانیت بسیار مشهور نسبت به The Last Jedi بود که در دسامبر سال 2017 منتشر شد و تا به امروز به ایجاد مکالمه ادامه می دهد. سپس عملکرد مهمی و انتقادی مالی Solo: A Star Wars Story ، Alden Ehrenreich به رهبری هان سولو با صدای بلند منتشر شد که در ماه مه سال 2018 به یک یادداشت جالب توجه رسید. اخیراً بحث و جدال کمی غیر منتظره نسبت به Rise of Skywalker بود که دریافت بررسی های مختلط و بحث هایی در مورد سرویس دهی به فن و راه هایی که فیلمسازان باید سه گانه ها را ببندند برانگیخت.

 

با توجه به این مسئله ، شاید جریان بهتر گزینه ای برای فیلمی مانند این باشد ، ظاهراً ورود به حق رای دادن اصلی نیست ، که به دنبال وقایع مختصر به دنبال The Rise of Skywalker اتفاق می افتد. دیزنی + در حال حاضر یکی از بزرگترین قطعات اصلی مطالب اصلی جنگ ستارگان است که دیزنی و لوکاسفیلم تاکنون اعلام کرده اند: سریال اکشن زنده The Mandalorian. این پلتفرم همچنین فصل هفتم و آخرین مورد انتظار Star Wars: The Clone Wars را پشت سر گذاشت ، طرفداران سریال به زندگی دوباره پس از کوتاه شدن پس از ششمین فصل خود کمک کردند. دو نمایش دیگر Star Wars - یک سری Obi-Wan Kenobi و یک prequel Rogue One با محوریت Cassian Andor دیگو لونا - در آینده نیز روی Disney + راه اندازی می شوند. به طور طبیعی ، یک استودیوی این فیلم که توزیع یک فیلم را فقط در استریم پخش می کند ، از طریق فروش بلیط درآمد کسب نمی کند ، اما تاریخ نشان داده است که در جهان جنگ ستارگان ، عناوین استریم قطعاً می توانند جایگاه خود را حفظ کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد فیلم جدید جنگ ستارگان با در دسترس بودن جزئیات بیشتر ، با Looper تماس بگیرید.

 

توصیه شده

بعدی

تمام شایعات مربوط به جنگ ستارگان بعد از اپیزود IX

صحنه از جنگ ستارگان: Rise of Skywalker

توسط لورن تومن / سپتامبر. 26، 2019 2:08 EST / بروزرسانی شده: 20 دسامبر 2019 1:38 بعد از ظهر EST

 

اگرچه دیزنی اعلام کرده است که فیلم های Star Wars در پی انتشار Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker فاجعه خوبی را از پرده بزرگ خواهند گرفت اما نسخه استراحت دیزنی بسیار متفاوت از دوره استراحت اوقات فراغت است. یکی ممکن است به طور معمول پیش بینی شود. در حالی که درست است که دیزنی فیلم دیگری از جنگ ستارگان را در برنامه خود برای دو سال پس از قسمت IX ندارد ، هنوز هم محتوای بسیار جالب هیجان انگیز جنگ های ستارگان روی داکت قرار دارد تا بتواند شکاف بین Rise of Skywalker و هر آنچه در آینده به وجود می آید - باشد. در واقع ، آنقدر که بعضی از پروژه ها در زمان بازدید قسمت IX روی پرده ها تولید می شدند.

 

اما بعد چه می شود؟ در حالی که به اندازه کافی محتوای جدید جنگ ستارگان اعلام شده است که در دهه آینده به نمایش درآید ، جزییاتی از آنچه دقیقاً انتظار می رود و چه زمانی هنوز هم بسیار کمیاب هستند ، نمی توان پیش بینی کرد که دقیقاً پس از نتیجه این فرانچایز به دنبال نتیجه Skywalker Saga چگونه پیش بینی کنید. خوشبختانه ، ما هر نوع اطلاعاتی را که می توانیم در مورد آنچه در افق جنگ ستارگان بعد از Rise of Skywalker است بدانیم ، بدست آورده ایم تا یک مرور کلی از همه چیزهایی که باید منتظر آن باشیم تا دفعه بعد که به یک کهکشان باز خواهیم گشت ، ارائه دهیم. ، خیلی دور.

 

برنامه نویسان Game of Thrones از یک کهکشان در فاصله بسیار دور ، خارج شده اند

دیوید بنیوف ، د.بی. ویس آلبرتو ای. رودریگز / گتی ایماژ

 

اگرچه دیزنی اندکی پس از سریال فانتزی سرخپوشان HBO ، بازی تاج و تخت را اعلام کرد که سریال های خود را به نمایش درآورد که سریال های سریال دیوید بنیووف و D.B. ویس در حال سفر به کشتی جنگ ستارگان خواهد بود تا سه گانه جدیدی از خود به وجود آورد ، این دوقلوی از آن زمان راه هایی را با حق رای دادن از هم جدا کرده است. در حالی که به راحتی می توان حدس زد که خروج آنها ممکن است با سرماخوردگی دیزنی در پی استقبال کمتر از ستارگان برای فصل آخر Game of Thrones ، ارتباطی داشته باشد ، بنیوف و ویس به توافق عظیم و نه رقمی خود با Netflix اشاره کردند. به عنوان دلیل عزیمت آنها

 

سه گانه بنفی و ویس ، که شایعه شده است قرن ها پیش از وقایع A Hope New ، در زمان جمهوری قدیم تنظیم شود ، پیش از این قرار بود با اولین فیلم خود در شانزدهم دسامبر 2022 به نمایش درآید. اولین فیلم post-Rise of Skywalker در فرانشیز جنگ ستارگان. اکنون نمی توان گفت آنچه دیزنی تصمیم خواهد گرفت در آن تاریخ انتشار بگذرد ... اما ما می دانیم برخی از پروژه های دیگر آنها روی این اسکله هستند.

 

ریان جانسون در حال کار بر روی یک سه گانه جدید از خودش است

ریان جانسون ریچ پولک / گتی ایماژ

 

آخرین کارگردانی جدی ، ریان جانسون با زمان خود در ماسهبازی لوکاسفیلم فاصله زیادی ندارد. در حقیقت ، او مشغول چرخیدن سه گانه جدید خود از فیلم های جنگ ستارگان است ، که "شخصیت های جدیدی را از گوشه ای از کهکشان که جنگ ستارگان هرگز آن را کشف نکرده است معرفی می کند." سه گانه جانسون در اواخر سال 2017 اعلام شد ، قبل از این که The Last Jedi حتی زده بودتئاترها ، طی تماس تلفنی مالی پایان سال دیزنی. جانسون پس از اعلام این توئیت ، "توضيح داد: من امیدوارم که شما دوست داشته باشید The Last Jedi. اما اکنون مرد من واقعاً امیدوارم که شما دوست داشته باشید The Last Jedi." (از آن زمان صدای جیر جیر حذف شده است ، به همراه سایر مواردی که جانسون قبل از اوایل سال 2018 توییت کرد).)

 

واضح است که این کارگردان آرزو کرده است که پاسخ مخاطبان به فیلم جنگ ستارگانش مثبت باشد ، به طوری که ما مایل هستیم او را به سه مورد دیگر دنبال کنیم. با این حال ، هنگامی که The Last Jedi سرانجام به سینماها رسید ، استقبال از آن قطعی شد و تماشاگران قطبی داشتند که به نظر نمی رسید درباره این بهترین فیلم جنگ ستارگان تاکنون ساخته شده یا بدترین وضعیت موافق باشند. خوشبختانه برای جانسون ، دیزنی به دلیل بحث و جدال پیرامون The Last Jedi تحت تأثیر قرار نمی گیرد ، و کارگردان تأیید کرده است که سه گانه او هنوز به جلو پیش می رود - درست به محض این که همه افراد دخیل بتوانند برنامه ریزی را انجام دهند.

 

انتظار ندارید سرنخ هایی درباره سه گانه ریان جانسون در The Last Jedi پیدا کنید

صحنه از جنگ ستارگان: آخرین جدی

 

شاید چند سال نگذشته باشد که اولین فیلم را در فیلم سه گانه جدید جنگ های ستارگان جانسون بدست آوریم ، اما قبلاً نیز ورود او را در Skywalker Saga در The Last Jedi داریم. علاوه بر این ، می دانیم که تصمیم به او دادن سه فیلم اضافی قبل از آخرین فیلم سینمایی The Last Jedi گرفته شده است ، بنابراین به نظر نمی رسد این احتمال وجود داشته باشد که وی ممکن است چند نکته کوچک راجع به آنچه که قصد داشت به قسمت بپردازد. هشتم

 

با این حال ، هر گونه تلاش برای شستشوی هر قاب از آخرین جدی برای تخم مرغ های عید پاک ، هدر می رود ، زیرا حتی خود جانسون نمی دانست که سه گانه اش در مورد چه چیزی خواهد بود ، هنگامی که برای اولین بار موافقت کرد که آن را بسازد. در حقیقت ، جانسون وارد پروژه عظیم شد و حتی یک زمینه‌ی داستان اساسی نداشت و به SlashFilm گفت که چگونگی بوجود آمدن این ایده بیشتر از هر نوع دید روایی ارتباطی با احساسات دارد.

 

جانسون توضیح داد: "ما همه ... مثل هفته گذشته سال گذشته بودیم." "ما [كاتلین كندی ، باب ایگر ، آلن هورن ، و آلن برگ] در حال تمیز كردن قفل های خود بودیم. همه ناراحت شدیم. یک چیز جالب برای من یک سه گانه جدید خواهد بود ، یک داستان به بیش از سه فیلم گفت: به مکان های جدید بروید ، افراد جدیدی را ملاقات کنید ، با یک داستان جدید روبرو شوید تا در جهان Star Wars بگویید. آسمان محدود است. این به نظر هیجان انگیز است. واقعاً به آن واکنش نشان دادند. "

 

آینده جنگ ستارگان در مورد Skywalkers نخواهد بود

صحنه از جنگ ستارگان: آخرین جدی

 

از زمان اولین فیلم جنگ ستارگان ، خانواده Skywalker قلب ماجرا بوده اند. لوک و لیا در مرکز سه گانه اصلی بودند. فجایع ظهور و سقوط پدرشان ، آناكین را نشان می داد. لوك و ليا در فيلم هاي كنوني باز مي گردند ، در حالي كه بن ليا پسر بن در صحنه مي رود (گرچه او هم اكنون خود را كيلو رن ترك مي كند). حتی در فیلم های اسپین آف اخیر Rogue One and Solo: A Star Wars Story که شخصیت های غیر Skywalker را دنبال کردند ، میراث اولین خانواده Star Wars با حضور Darth Vader و دانش این که جوان هان یکی از آن ها خواهد بود ، بزرگ شد. روز پدر کیو رن شد.

 

اما بعد از اپیزود IX ، به نظر می رسد که جنگ ستارگان یک بار برای همیشه از خانواده Skywalker دور خواهد شد. كاتلین كندی ، رئیس جمهور لوكاسفیلم در مراسم جشن جنگ ستارگان در بهار سال 2019 به "هالیوود ریپورتر" گفت: "[[Rise of Skywalker] اوج اوج Skywalker Saga است."

 

کندی سپس افزود: "ما به دنبال حماسه بعدی هستیم. ما فقط به دنبال یک سه‌گانه دیگر نیستیم ، بلکه واقعاً به دنبال ده یا چند سال دیگر هستیم." بنابراین به نظر می رسد که هنوز هم جنگ های ستارگان زیادی وجود دارد - فقط درباره خانواده ای که ما در طی چهار دهه گذشته دنبال کرده ایم ، نخواهد بود.

 

ماندالوریان به ایجاد شکاف بین قسمت های ششم و هفتم کمک خواهد کرد

ماندالوریایی

 

پنج هفته قبل از انفجار Rise of Skywalker به سینماها ، The Mandalorian در دیزنی + ، یکی از محورهای سرویس جدید جریان پخش می شود. این سریال که هفت سال پس از وقایع Return of Jedi و 27 سال قبل از شروع The Force Awakens اتفاق می افتد ، هنوز هم در میانه فصل اول خود با انتشار The Rise of Skywalker ، در میانه فصل اول خود خواهد بود ، به این معنی که هر دو قسمت منجر به قسمت IX و یکی از اولین ویژگی های جنگ ستارگان است که در پی آن است.

 

البته تنظیم چند دهه قبل از Rise of Skywalker بدان معنی است که بعید است وقایع Episode IX به طور مستقیم روی The Mandalorian تأثیر بگذارد (اگرچه همیشه این امکان وجود دارد که بتوانیم در برخی از نقاط سریال شاهد جهش زمانی باشیم). با این حال ، دقیقاً مثل اینکه پیش نمایش های جنگ ستارگان همیشه از طریق لنز آنچه که مخاطبان می دانستند سرانجام به وجود می آیند ، مشاهده می شود ، Rise of Skywalker هنوز هم می تواند به روشی که ما شاهد وقایع قسمت های پایانی The Mandalorian هستیم ، کمک کند. نه تنها به ماندالوریان کمک خواهد کرد تا برخی از خلاصه اتفاقاتی که بین قسمت های VI و VII رخ داده است را پر کند ، بلکه ممکن است به ما کمک کند تا یک تصویر غنی تر و کامل تر از ستاره Wa ارائه دهیم.به طور کلی rs جهان ، که می تواند مدتها بعد از کامل شدن حماسه Skywalker حرکت کند.

 

ایوان مک گرگور در حال بازتولید نقش خود به عنوان ابی وان کنوبی در دیزنی + است

ایوان مک گرگور

 

در حالی که پیش پرده های جنگ ستارگان به طور یکسانی مورد توجه طرفداران و منتقدین قرار گرفته است ، اما یکی از نقاط دیدنی جهانی که در این سه گانه بدخلقی شناخته می شود ، تصویری از ایوان مک گرگور از Jedi Master Obi-Wan Kenobi است که در سه گانه اصلی توسط الک گینس بازی شده است. علی رغم مشکلات گسترده قسمت اول تا سوم ، اوبی وان مک گرگور همیشه مهربان ، جدی و دلربا بود و مدت هاست که او یکی از معدود عناصر پیشگویی است که طرفداران جنگ ستارگان مشکلی برای بازگشت ندارند.

 

حالا همه ما با یک سری جدید Obi-Wan-محور برای Disney + با نقش مک گرگور آرزو می کنیم. این اعلامیه در آگوست سال 2019 در نمایشگاه D23 ارائه شده است ، اگرچه طبق گفته مک گرگور ، مدت زمان طولانی تر از این در کارها بوده است. وی گفت: "این چهار سال از [سؤال های طفره رفتن] گذشته است."

 

ما هنوز جزئیات مربوط به سریال Obi-Wan را نداریم ، اما می دانیم که این رویداد هشت سال پس از انتقام جویی از Sith اتفاق می افتد ، و این که تمام اسکریپت های قسمت ها قبلاً نوشته شده اند. به گفته كاتلین كندی ، این سریال فیلمبرداری از مدتی در سال 2020 آغاز خواهد شد.

 

ما ممکن است شاهد بازگشت دارت ماله باشیم

دارت مول

 

اگرچه ارباب Sith ، دارت مول توسط Obi-Wan به نصف قطعه قطعه شد و در پایان The Phantom Menace به نظر می رسد که مرده است ، اما بقای او در چندین سری انیمیشن به تصویر کشیده شده که متعاقب آن بود ، و در کانن فیلم Star Wars در طی یک نمایش کوتاه مورد تأیید قرار گرفت. in Solo: A Star Wars Story (خیلی به لذت اوان مک گرگور) ، که حدود نه سال پس از انتقام جویی از Sith برگزار می شود. با مجموعه سریال Obi-Wan Kenobi درست در همان مدت زمانی که Solo اتفاق می افتد ، احتمال قوی وجود دارد که Darth Maul بتواند در نمایشگاه Disney + ظاهر شود.

 

در سریال های انیمیشن دیزنی Star Wars Rebels ، Obi-Wan و Darth Maul پنج سال قبل از شروع A New Hope دوباره در صحرای تاتوئین با هم رو به رو می شوند. آنها می جنگند ، و ابی وان سرانجام قبل از رفتن به دیدن یک لوک اسکای واکر جوان از دور ، واقعاً قاتل دارت مول را به قتل می رساند. با توجه به اینکه Rebels نیز بخشی از کانون جنگ ستارگان محسوب می شود ، به نظر می رسد که سری Obi-Wan مجبور باشد به طریقی مقابله با خصومت بین Darth Maul و Obi-Wan را انجام دهد ، حتی اگر لزوماً نتوانیم آنها را ببینیم. نمایش نهایی

 

دیگو لونا سرمربی سریال Cassian Andor خواهد بود

صحنه از Rogue One

 

علاوه بر اوبی وان کنوبی ، یکی دیگر از شخصیت های محبوب از پیش نمایش های مختلف جنگ ستارگان ، نمایش شخصی خود در دیزنی + خواهد بود. اولین بار در ماه نوامبر سال 2018 اعلام شد ، دیزنی در حال ساخت سری Cassian Andor است که قرار است دیگو لونا دوباره نقش خود را از Rogue One: A Star Wars Story بازی کند. چند ماه بعد ، كاتلین كندی فاش كرد كه آلن تودیك نیز به عنوان خوانده خوانده K-2SO وفادار Cassian ، برای سریال دیزنی + بازگشت ، كه Tudyk هم برای ضبط صدا و هم حرکت در Rogue One فراهم کرده است.

 

ضرب و شتم مداوم Cassian Andor و K-2SO در سراسر Rogue One تأثیر بسیار لازم را در آنچه که معمولاً یکی از فیلم های جنگ آور تر استار بود ، فراهم آورد و وفاداری شدید آنها به یکدیگر برخی از روابط دوستانه ترین جنگ ستارگان مانند هان را به یاد می آورد. و Chewie یا C-3PO و R2-D2. در حالی که Rogue One کمبود شخصیت های جالبی که شایسته سریال های اسپین آف خود (Chirrut wemwe و Baze Malbus ، هر کسی؟) نبود ، Cassian و K-2SO گزینه های بسیار خوبی هستند که دارای پتانسیل داستان زیادی هستند.

 

اگرچه در ابتدا قرار بود این سریال در طول سال 2019 به مرحله تولید برسد ، اما لوکاسفیلم در طول D23 اعلام کرد که در واقع شروع به تصویربرداری در سال 2020 در لندن خواهد کرد. با این حال ، به نظر نمی رسد که این تأخیر در تولید بر تاریخ پیشامد اثر بگذارد ، که در حال حاضر قرار است حدود سال 2021 باشد.

 

مقدمه Rogue One در سالهای اولیه شورش برگزار می شود

سرکش یک

 

البته تنها راه کار سریال Cassian Andor در صورتی که پیش از وقایع Rogue One تنظیم شده باشد ، به دلایلی که اگر شما آن فیلم را دیده باشید ، خیلی واضح است. طبق گفته StarWars.com ، این سریال یک تریلر جاسوسی خواهد بود که "دنباله ماجراهای جاسوسی شورشی کاسیان آندور در سالهای سازنده شورش" است و "داستانهایی پر از جاسوسی و مأموریت های جسورانه را کشف خواهد کرد تا امید را به یک کهکشان بازگرداند. چنگ امپراتوری بی رحمانه. "

 

تنظیم این سریال فقط چند سال قبل از Rogue One - که پس از آن مستقیماً به A New Hope منتهی می شود - جدول زمانی این نمایش را تقریباً نزدیک به سری Obi-Wan قرار می دهد ، و این امکان را برای ما امکان پذیر می سازد که بتوانیم شخصیت ها یا داستان را از یکی به دیگری منتقل کنیم. دیگر. و در حالی که سریال Cassian Andor سال ها قبل از وقایع The Mandalorian تنظیم می شود ، ما این واقعیت را رد نمی کنیم که بتوانیم چند شخصیت از آن سریال را ببینیم که در این سریال نیز نمایش داده می شوند.

 

فصل آخر فیلم The Clone Wars در سال 2020 در دیزنی + آغاز خواهد شد

کلون جنگ

 

در قسمت متحرک جهان جنگ ستارگان ، سرانجام The Clone Wars با 12 قسمت جدید اجرای خود را به پایان می رساندبه طور کلی rs جهان ، که می تواند مدتها بعد از کامل شدن حماسه Skywalker حرکت کند. ایوان مک گرگور در حال بازتولید نقش خود به عنوان ابی وان کنوبی در دیزنی + است ایوان مک گرگور در حالی که پیش پرده های جنگ ستارگان به طور یکسانی مورد توجه طرفداران و منتقدین قرار گرفته است ، اما یکی از نقاط دیدنی جهانی که در این سه گانه بدخلقی شناخته می شود ، تصویری از ایوان مک گرگور از Jedi Master Obi-Wan Kenobi است که در سه گانه اصلی توسط الک گینس بازی شده است. علی رغم مشکلات گسترده قسمت اول تا سوم ، اوبی وان مک گرگور همیشه مهربان ، جدی و دلربا بود و مدت هاست که او یکی از معدود عناصر پیشگویی است که طرفداران جنگ ستارگان مشکلی برای بازگشت ندارند. حالا همه ما با یک سری جدید Obi-Wan-محور برای Disney + با نقش مک گرگور آرزو می کنیم. این اعلامیه در آگوست سال 2019 در نمایشگاه D23 ارائه شده است ، اگرچه طبق گفته مک گرگور ، مدت زمان طولانی تر از این در کارها بوده است. وی گفت: "این چهار سال از [سؤال های طفره رفتن] گذشته است." ما هنوز جزئیات مربوط به سریال Obi-Wan را نداریم ، اما می دانیم که این رویداد هشت سال پس از انتقام جویی از Sith اتفاق می افتد ، و این که تمام اسکریپت های قسمت ها قبلاً نوشته شده اند. به گفته كاتلین كندی ، این سریال فیلمبرداری از مدتی در سال 2020 آغاز خواهد شد. ما ممکن است شاهد بازگشت دارت ماله باشیم دارت مول اگرچه ارباب Sith ، دارت مول توسط Obi-Wan به نصف قطعه قطعه شد و در پایان The Phantom Menace به نظر می رسد که مرده است ، اما بقای او در چندین سری انیمیشن به تصویر کشیده شده که متعاقب آن بود ، و در کانن فیلم Star Wars در طی یک نمایش کوتاه مورد تأیید قرار گرفت. in Solo: A Star Wars Story (خیلی به لذت اوان مک گرگور) ، که حدود نه سال پس از انتقام جویی از Sith برگزار می شود. با مجموعه سریال Obi-Wan Kenobi درست در همان مدت زمانی که Solo اتفاق می افتد ، احتمال قوی وجود دارد که Darth Maul بتواند در نمایشگاه Disney + ظاهر شود. در سریال های انیمیشن دیزنی Star Wars Rebels ، Obi-Wan و Darth Maul پنج سال قبل از شروع A New Hope دوباره در صحرای تاتوئین با هم رو به رو می شوند. آنها می جنگند ، و ابی وان سرانجام قبل از رفتن به دیدن یک لوک اسکای واکر جوان از دور ، واقعاً قاتل دارت مول را به قتل می رساند. با توجه به اینکه Rebels نیز بخشی از کانون جنگ ستارگان محسوب می شود ، به نظر می رسد که سری Obi-Wan مجبور باشد به طریقی مقابله با خصومت بین Darth Maul و Obi-Wan را انجام دهد ، حتی اگر لزوماً نتوانیم آنها را ببینیم. نمایش نهایی دیگو لونا سرمربی سریال Cassian Andor خواهد بود صحنه از Rogue One علاوه بر اوبی وان کنوبی ، یکی دیگر از شخصیت های محبوب از پیش نمایش های مختلف جنگ ستارگان ، نمایش شخصی خود در دیزنی + خواهد بود. اولین بار در ماه نوامبر سال 2018 اعلام شد ، دیزنی در حال ساخت سری Cassian Andor است که قرار است دیگو لونا دوباره نقش خود را از Rogue One: A Star Wars Story بازی کند. چند ماه بعد ، كاتلین كندی فاش كرد كه آلن تودیك نیز به عنوان خوانده خوانده K-2SO وفادار Cassian ، برای سریال دیزنی + بازگشت ، كه Tudyk هم برای ضبط صدا و هم حرکت در Rogue One فراهم کرده است. ضرب و شتم مداوم Cassian Andor و K-2SO در سراسر Rogue One تأثیر بسیار لازم را در آنچه که معمولاً یکی از فیلم های جنگ آور تر استار بود ، فراهم آورد و وفاداری شدید آنها به یکدیگر برخی از روابط دوستانه ترین جنگ ستارگان مانند هان را به یاد می آورد. و Chewie یا C-3PO و R2-D2. در حالی که Rogue One کمبود شخصیت های جالبی که شایسته سریال های اسپین آف خود (Chirrut wemwe و Baze Malbus ، هر کسی؟) نبود ، Cassian و K-2SO گزینه های بسیار خوبی هستند که دارای پتانسیل داستان زیادی هستند. اگرچه در ابتدا قرار بود این سریال در طول سال 2019 به مرحله تولید برسد ، اما لوکاسفیلم در طول D23 اعلام کرد که در واقع شروع به تصویربرداری در سال 2020 در لندن خواهد کرد. با این حال ، به نظر نمی رسد که این تأخیر در تولید بر تاریخ پیشامد اثر بگذارد ، که در حال حاضر قرار است حدود سال 2021 باشد. مقدمه Rogue One در سالهای اولیه شورش برگزار می شود سرکش یک البته تنها راه کار سریال Cassian Andor در صورتی که پیش از وقایع Rogue One تنظیم شده باشد ، به دلایلی که اگر شما آن فیلم را دیده باشید ، خیلی واضح است. طبق گفته StarWars.com ، این سریال یک تریلر جاسوسی خواهد بود که "دنباله ماجراهای جاسوسی شورشی کاسیان آندور در سالهای سازنده شورش" است و "داستانهایی پر از جاسوسی و مأموریت های جسورانه را کشف خواهد کرد تا امید را به یک کهکشان بازگرداند. چنگ امپراتوری بی رحمانه. " تنظیم این سریال فقط چند سال قبل از Rogue One - که پس از آن مستقیماً به A New Hope منتهی می شود - جدول زمانی این نمایش را تقریباً نزدیک به سری Obi-Wan قرار می دهد ، و این امکان را برای ما امکان پذیر می سازد که بتوانیم شخصیت ها یا داستان را از یکی به دیگری منتقل کنیم. دیگر. و در حالی که سریال Cassian Andor سال ها قبل از وقایع The Mandalorian تنظیم می شود ، ما این واقعیت را رد نمی کنیم که بتوانیم چند شخصیت از آن سریال را ببینیم که در این سریال نیز نمایش داده می شوند. فصل آخر فیلم The Clone Wars در سال 2020 در دیزنی + آغاز خواهد شد کلون جنگ در قسمت متحرک جهان جنگ ستارگان ، سرانجام The Clone Wars با 12 قسمت جدید اجرای خود را به پایان می رساند...مطمئناً این است که جنگ ستارگان قصد دارد تا ما را به خوبی در آینده ای دور ، دورتر سرگرم کند.

 

یک سریال دنباله دار شورشیان جنگ ستارگان ممکن است در این آثار باشد

صحنه از شورش جنگ ستارگان

 

هنگامی که The Mandalorian فصل اول موفقیت آمیز خود را پشت سر گذاشت و The Rise of Skywalker تسلط بر گیشه ، جای تعجب ندارد که به نظر می رسد دیزنی مشتاق دریافت مطالب جدید جنگ ستارگان در اسرع وقت است. اگرچه ما از فصل های جدید Clone Wars و The Mandalorian افتادن روی دیزنی + در سال 2020 خبر داشتیم ، اما شایعه می گوید هنوز سریال دیگری نیز ممکن است در افق باشد.

 

کانال محبوب YouTube Wars Wars Kessel Run Transmissions در ژانویه سال 2020 گزارش داد که دیزنی در حقیقت مشغول ساخت سریال عاشقانه سریال Star Wars Rebels است که در سال 2018 به پایان رسید. در پایان این نمایش ، Sabine Wren و Ahsoka Tano در جستجوی Ezra Bridger ، موضوع پرحرفی است که Kessel Run Transmissions می گوید سری جدید این نسخه جدید است. به گفته منبع آنها ، دنباله Rebels ستاره های Sabine و Ahsoka خواهد بود که می تواند برای هوادانی که به ظاهر تأیید مرگ Ahsoka در The Rise of Skywalker را دریافت کرده اند تلخ باشد. با این حال ، طرفداران Ahsoka لازم نیست که نگرانی کنند که او به زودی به پایان می رسد او به زودی ملاقات خواهد کرد - سالهای زیادی بین پایان شورشیان و آغاز Skywalker وجود دارد ، که زمان زیادی را برای Ahsoka و Sabine باقی می گذارد تا چندین فصل داشته باشد. ماجراهای بین کهکشانی.

 

دیزنی هنوز سریال سریال Rebels را به طور رسمی تایید نکرده است ، این بدان معناست که ما هنوز هیچ عنوانی درباره عنوان یا تاریخ انتشار نداریم. با این وجود ، اگر اطلاعات Kessel Run Transmissions دقیق باشد ، می توان انتظار داشت که به زودی چیزی را بشنویم ، زیرا منبع آنها به آنها می گوید دنباله Rebels باید در سال 2020 به Disney + برسد.

 

توصیه شده

بعدی

دنباله فیلم Star Wars که هرگز ندیدیم

توسط اسکات هریس / 28 ژوئیه 2016 11:56 EST / بروزرسانی شده: 24 آوریل 2018 10:08 صبح EST

 

Empire Strikes Back از نظر بسیاری از طرفداران جنگ ستارگان بهترین فیلم در حق رای دادن است. آنچه اکثر مردم نمی دانند این است که The Empire Strikes Back اولین دنباله برنامه ریزی شده جنگ ستارگان نبود. این افتخار به Splinter of the Mind's Eye می رود که توسط نویسنده علمی فی آلن دین فاستر نوشته شده است و به عنوان رمانی در سال 1978 منتشر شد اما هرگز فیلمبرداری نشده است.

 

بعد از گذشت چندین دهه موفقیت در زمینه جعبه های تبلیغاتی در زمینه جعبه های تبلیغاتی - به ذکر یک مجموعه بی پایان بی نظیر از طنزهای spinoff ، کتابها ، بازی ها و سایر محصولات متنوعی نیستند که از یک کهکشان دور ، دورتر - دور از خانه نشات می شوند - دشوار است باور کنید که ورود طولانی مدت گمشده ای وجود دارد. حق رای دادن به فیلم که داستان آن در تمام این سالها بدون پرده باقی مانده است. چرا جورج لوکاس این فیلم را راه اندازی کرده و سپس تصمیم گرفته است که واقعاً آن را نسازد؟ در اینجا نگاهی به دنباله فیلم Star Wars می بینیم که هرگز نتوانسته ایم آن را ببینیم.

 

لوکاس شرط های خود را محصور می کند

 

هواداران می توانند در مورد شایستگی های جورج لوکاس به عنوان یک مدیر و یک نویسنده برای تمام ابدیت بحث کنند - و احتمالاً آنها نیز خواهند توانست - اما یک چیزی که هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند این است که آن مرد یک تاجر ارشد است. قبل از فیلمبرداری جنگ ستارگان ، لوکاس یک طرح جامع برای حق رای دادن تهیه کرد. بنابراین وقتی فوستر را برای نوشتن داستان جنگ ستارگان استخدام کرد ، لوکاس تصمیم گرفت او را برای کتاب دوم نیز ثبت کند. برنامه: اگر جنگ ستارگان ضربه ای بود ، این رمان طرفداران خود را حفظ می کند تا اینکه یک دنباله فیلم آماده بود ، و اگر موردی نبود ، آنها می توانستند از این کتاب به عنوان یک طرح برای یک فیلم ارزان قیمت پیگیری استفاده کنند. بنابراین ، Splinter of the Mind's Eye متولد شد.

 

فاستر مجبور بود این رمان را بدون دیدن "جنگ ستارگان" بنویسد

 

یکی از بزرگترین چالش های پیش روی فاستر این واقعیت بود که او مجبور بود آن را بنویسد بدون آنکه واقعاً جنگ ستارگان را ببیند. در حقیقت ، وقتی او برای شروع رمان نشست ، لوكاس حتی نوشتن جنگ ستارگان نیز كاملاً تمام نشد. فاستر به یاهو گفت: "من دو نسخه از فیلمنامه را داشتم و آنها همچنین یک فیلم حلقوی خشن 16 میلی متر را به من دادند تا برای تبلیغ عمومی این فیلم ، دو کنفرانس علمی تخیلی برگزار کنم." اخبار. فاستر که تنها با کمک برخی از طراحی های مفهومی و بازدید سریع از ILM برای دیدن مدل ها ، شروع به برنامه ریزی Splinter of the Mind's Eye کرد. فقط یک مشکل دیگر: او حتی مجاز به استفاده از نیمی از کاراکترها نبود.

 

لوک و لیا: عاشقان مخفی؟

 

با توجه به اینکه فاستر قبل از اتمام پیش نویس نهایی فیلمنامه جنگ ستارگان ، Splinter of the Mind's Eye را نوشت ، جای تعجب نیست که برخی اختلافات وجود دارد. بیشتر آنها جزئیات جزئی مانند اصطلاحات یا رنگ چراغ قوه دارت ویدر هستند. اما نکته مهم دیگر این است: رابطه لوک و لیا. دو سال قبل از صحنه بدنام در امپراتوری ، جایی که این دو بوسه ، فاستر داستانی را نوشت که در آن جفتی ها در یک مأموریت برای شورش جمع می شوند و با یک تنش جنسی واضح و روشن ، اگر غیرقابل توصیف ، به پایان می رسند. اگر دیدگاه فاستر برای دنباله دنبال می شد؟ وی به سینین سین گفت: "لوك و لیا خواهر و برادر نمی شوند." "ممکن است بین لوک و هان (بر سر لیا) یک رقابت وجود داشته باشد." ذهن دمیده شده.

 

برنامه ریزی شده بود که "Splinter of the Eye Mind" از بودجه بسیار کمی برخوردار باشد

 

فراتر از دست دادن دو شخصیت اصلی befفاستر همچنین مجبور بود بر اساس مجموعه دستورالعملهای بسیار مشخصی بنویسد. از آنجایی که برنامه های لوکاس برای فیلمبرداری از اسپلینتر تصور می شود بودجه ناچیزی برای دنباله داشته باشند ، به فاستر دستور داده می شد فقط صحنه هایی بنویسد که برای فیلم بسیار ارزان باشد. فاستر به Cult Film Freak گفت: "او احساس كرد كه اگر فيلم اول فقط موفقيت متوسطي باشد ، باز هم قادر خواهد بود دنباله هايي را با جايزه هاي موجود و چنين مواردي انجام دهد." نگرانی های بودجه فرضی همچنین باعث شد تا اسپلینتر تقریباً در غارها ، داخل ساختمانها یا روی سطح سیاره باتلاق مهتابی میمان ساخته شود. درمورد نبردهای بزرگ فضایی که باعث معروفیت جنگ ستارگان شد؟ فراموشش کن. لوكاس فاستر را مجبور كرد كه نبرد هیجان انگیز بین Tie Fighters و X-Wings را دقیقاً به صورت موردی قطع كند.

 

آیا ری حرکاتش را از لیا دزدید؟

 

اگر این واقعیت که Splinter در سیاره باتلاقی اتفاق می افتد که به طور دائم در مه پاشیده می شود بسیار شبیه Dagobah از Empire Strikes Back است ، خوب ، این تنها قطعه Splinter نیست که تمام شد و راه خود را به فیلم ها نشان داد. مورد در مورد: نبرد اوج بین لوك و وادر به پایان می رسد كه یكی از آنها دارای بازوی قطع شده است. اما برخلاف امپراتوری ، این Vader است به جای لوک که اندام خود را از دست می دهد. جالب تر این که ، این مبارزه با انتخاب لیا از چراغ لوک و رفتن به انگشتان پا در یک دوئل صبور با Vader آغاز می شود. اگر این به طرز ناخوشایند به نظر می رسد مانند یک تصویر آینه ای از دعوا بین ری و کیلو رن در Force Awakens ، این تصادفی نیست: Foster نیز برای نوشتن نسخه جدید The Force Awakens استخدام شد. هوم ...

 

من اوبی وان هستم!

 

طرح Splinter of the Mind's Eye حول محور لوك و لئیا میگردد و به دنبال یك مصنوعی به نام كریستال كایبور است كه قدرت آنها را نسبت به نیرو حساس می كند. و این منجر به جالبترین لحظه کتاب یعنی بازگشت اوبی ون کنوبی می شود. چطور؟ خوب ، اگر تعجب کرده اید که چگونه یک لوک آموزش دیده نمی تواند Darth Vader را در یک دوئل Lightaber شکست دهد ، کتاب حاکی از این است که کریستال Kaiburr به روح اوبی وان اجازه می دهد تا در بدن لوک ساکن شود و به اوبی وان فرصتی بدهد تا انتقام از سابق خود را بگیرد. شاگردی از آن سوی قبر؛ در حین مبارزه ، لوک فریاد می زند: "من اوبی-وان هستم" ، درست در صورتی که وادر از آنچه اتفاق می افتد از دست دهد. در حقیقت ، ابی وان در واقع به سادگی از این سکانس در Empire Strikes Back یاد می کند که به لوک هشدار می دهد که "دیگر نمی تواند دخالت کند" در مبارزات لوک علیه وادر. سرد.

 

نه هان سولو

 

تصور جنگ ستارگان بدون هان سولو دشوار است. صادقانه بگویم ، ما واقعاً نمی خواهیم آن را تصور کنیم ، زیرا هان بهترین چیز در مورد جنگ ستارگان است ، و ما با هر کس دیگری خواهیم گفت که جنگ خواهیم کرد. اما با وجود این واقعیت غیرقابل تصور ، Splinter of the Mind's Eye دقیقاً صفر هان سولو را نشان می دهد. چرا؟ ساده: وقتی فاستر در حال آماده شدن برای نوشتن رمان بود ، هریسون فورد هنوز وارد فیلمبرداری از سری فیلم های جنگ ستارگان نشده بود. و از آنجایی که کل برنامه این بود که در نهایت فیلم Splinter of the Mind's Eye فیلمبرداری شود ، این بدان معنی بود که فاستر نمی تواند به هیچ وجه از سولو در کتاب استفاده کند ، دقیقاً در مورد آن - که این نیز به معنای عدم Chewbacca نبود.

 

میراث "شکافنده ذهن ذهن"

 

Splinter of the Mind's Eye مکانی بی نظیر و عجیب در تاریخ جنگ ستارگان دارد. این فیلم هرگز به یک فیلم ساخته نمی شد ، اما برخی از ایده های آن به مثلث رسمی تبدیل شدند. این دیگر به عنوان کانن تلقی نمی شود ، با این وجود تقریباً 40 سال در چاپ باقی مانده است. برای بسیاری از طرفداران که آن را در دهه 1970 و 1980 خوانده اند ، دقیقاً بخشی از داستان جنگ ستارگان است که Empire Strikes Back یا Return of Jedi. این یک نگاه جالب به آنچه ممکن است وجود داشته باشد - واقعیت متناوب است که در آن جنگ ستارگان یک فلاپ بودند ، لوک و لیا عاشق بودند و هان سولو شورش را رها کرد. بیشتر از همه؟ این هنوز هم خوب خواندن است. فاستر گفت: "من به آن افتخار می کنم ، زیرا من به هرچه می نویسم هستم." "من به ویژه احساس می کنم روح فیلم اول را جلب کرده و آن را ادامه داده است." درست لعنت

 

توصیه شده

بعدی

بازیگرانی که هم در Star Trek و هم در Star Wars بودند

توسط Phil Archbold / 25 مه 2017 5:31 EST / بروزرسانی شده: 7 مه 2019 3:29 بعد از ظهر EST

 

Star Trek و Star Wars اغلب به عنوان دو طرف یک سکه علمی تخیلی مورد بررسی قرار می گیرند ، اولی به خاطر رویکرد فلسفی خود به ژانر احترام می گذارد ، دومی برای قرار دادن این ژانر در نقشه اصلی. در حقیقت ، هر دو فرنچایز احتمالاً مدیون ادامه وجود خود به دیگری هستند: جورج لوكاس اعتراف كرد كه Star Trek "عرصه سرگرمی را نرم كرده است تا جنگ ستارگان بتواند به یكدیگر برود و بر روی شانه های خود بایستد" ، در حالی كه ویلیام شاتنر اعتراف كرد كه Paramount فقط به آن علاقه مند شد. دادن یک فیلم واقعی به Star Trek پس از اولین عکس از Star Wars در سال 1977 با فیلم طوفان دنیای فیلم را به دست گرفت. این ژانرهای دو ژانر در دهه های بعد به دنبال برتری بودند و یک رقابت سالم بین فندوم های مربوطه شکل گرفت و این ایده را به وجود آورد. مردم باید با یکی از حق رای دادن نسبت به دیگری بیعت کنند ، تصوری که بازیگران زیر تصمیم گرفتند به طور کامل نادیده بگیرند.

 

گرگ گرونبرگ

 

گرگ گرونبرگ به عنوان یک گیک خودخوانده ، نمی توانست دوست بهتری از مردی که ستاره راه اندازی مجدد را آغاز کرد و ستاره جدید را شروع کرد ، درخواست کند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 9

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان