آهنگ و موسیقی

http://fan-music.rozblog.com/

جوکرهای غیرمترقبه قبل از همه شهرت

گروه بچه هایی که به عنوان جوکرهای غیرمترقبه آنها را می شناسیم و دوست داریم ، یک بار فقط یک باند معمولی از شوخی های شهر کوچک از جزیره استاتن بودند. بهترین دوستان در یک دبیرستان كاتولیك همه پسران ، جایی

گروه بچه هایی که به عنوان جوکرهای غیرمترقبه آنها را می شناسیم و دوست داریم ، یک بار فقط یک باند معمولی از شوخی های شهر کوچک از جزیره استاتن بودند. بهترین دوستان در یک دبیرستان كاتولیك همه پسران ، جایی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

گروه بچه هایی که به عنوان جوکرهای غیرمترقبه آنها را می شناسیم و دوست داریم ، یک بار فقط یک باند معمولی از شوخی های شهر کوچک از جزیره استاتن بودند. بهترین دوستان در یک دبیرستان كاتولیك همه پسران ، جایی كه در كنار همكلاسی های خود مهارت های خود را رعایت می كنند (و بدون تردید در بازداشت های بی شماری نیز خدمت می كنند) ، بعداً گرد هم آمدند تا نخستین گروه كمد طرحی خود را ، "تندرلوینز" پیدا كنیم و این تازه شروع بود. شهرت آنها در اینجا نگاهی به پشت صحنه است.

 

به دبیرستان كلیسای همه پسرانشان فحش می دهند

موش

 

جوکرهای غیرمترقبه ابتدا در یک کلاس مذهبی در مونسینور فارل ، دبیرستان همه پسران کاتولیک قرار گرفتند و در آنجا به هم وصل شدند و سریع فهمیدند که بهترین راه برای دیدار با دختران از طریق کمدی در نمایشنامه های مدرسه و کلاس های بداهه نوازی است. آنها "روز ورمین" را اختراع کردند ، که به طرز مناسب برای کوله پشتی های پر از موذی نامیده می شد که ظهر آزاد می شدند. گاهی اوقات این موش ها می شوند ، اما سایر گزینه های ملاک محبوب شامل خرچنگ آبی ، اردک و سنجاب بودند. با تغییر در این شیرین کاری ، بچه ها کیسه های برنج بزرگی را برای آنچه که آنها به آنها برنج گفته می شدند ، ریختند. آنها کوله پشتی های خود را با کیسه های ده پوند برنج پر می کردند و در لحظه مناسب ، همزمان آن را در همه جا ریختند. دانش آموزان همانطور که در حال اسکیت بازی بودند ، برنج را می لغزند و می چرخیدند و بارهای زیادی از آن را روی یکدیگر می انداختند. حتما باید هفته ها متولیان فقیر را تمیز کنند.

 

برایان کوین

برایان کوین

 

برایان کوین در 14 مارس 1974 متولد شد. (درست است ، خانمها. او یک ماهی است.) قبل از شروع فعالیت خود به عنوان یک جوکر حرفه ای تلویزیونی ، به گروه آتش نشانی نیویورک پیوست. او پس از مرخصی غیبت از آتش سوزی برای فیلمبرداری فصل اول نمایش خود ، سالها بعد با اهدا 50،000 دلار به FDNY بازگشت.

 

از نزدیکی دوستانش به عنوان "Q" شناخته شده است ، این زن جوان که یک هوادار مشتاق فوتبال بود ، مخصوصاً منچستر یونایتد را دوست داشت. در کودکی ، او نیز با جنگ ستارگان وسواس داشت و والدینش را وادار کرد تا چهار بار see او را به دیدن بازگشت جدی در سینماها برسانند. Q هنوز هم امروز مجموعه بازی های خود را از اسباب بازی های جنگ ستارگان حفظ کرده است ، فقط آنها می توانند به جای پراکنده شدن در طبقه اتاق خواب خود ، در جعبه ای در اتاق زیر شیروانی خود قرار بگیرند.

 

کوین قبل از اینکه به طور رسمی به عنوان بخشی از خدمه آنها پذیرفته شود ، طرفدار Tenderloins بود. او عاشق این بود که به تماشای گروه موسیقی بپردازد و در این شهر کمدی را اجرا کند ، اما همیشه کمتر از یک مجری و بیشتر از استعداد پشت صحنه بود. هنگامی که بچه ها به او فرصتی دادند تا برای نوشتن طرح هایی برای آنها کمک کند ، جادوی کمدی ساخته شد و شهرت آنها از همانجا بالا گرفت.

 

جیمز موری

جیمز موری

 

جیمز "مور" موری در اول ماه مه سال 1976 در جزیره استاتن ، نیویورک به دنیا آمد. موری پیش از تحقیر کردن خود در Jokers Impractical برای لذت بردن شما ، به عنوان تهیه کننده کار کرده است. اما این همه درد و شرمساری برای مور سوراخ شده با نوک سینه مضاعف نیست: در یک قسمت ، او باید با خرد و مادام العمر خود Danica McKellar آشنا شود. مطمئناً او یک لباس سریع پوشیده بود و کاملاً روغنی شده بود ، اما بچه ها چطور دیگر باید او را لعنت کنند؟

 

پس از فارغ التحصیلی از جورج تاون با لیسانس به زبان انگلیسی ، موری شگفت زده شد وقتی پدرش به او گفت که قصد دارد او را به عنوان هدیه فارغ التحصیلی برای او یک فورد توروس بخرد. در عوض ، مور برای پول نقد تصمیم گرفت تا بتواند یک پروژه فیلم را تمام کند. هنگامی که به عنوان یک مجازات ، بچه ها مور را مجبور کردند تا یک فیلم 1998 از اولین کارگردانی وی را با یک تماشاگر استودیوی زنده تماشا کند. فیلم ناخواسته خنده دار او به معنای داستان داستانی جدی درباره یک عیسی نوجوان مدرن بود ، و باید دید که باید باور شود.

 

در زمان کودکی ، موری عاشق کشتی و بیس بال طرفدار بود. خاطره انگیزترین ورزش او در دوران کودکی ، دیدن یک رویداد WWE زنده در Meadowlands با پدرش بود ، که طی آن ، فوق ستاره WWE بابی "مغز" هینان ، دندان هایش را توسط هالک هوگان خرد کرد. شاید این شیرین کاری چیزی باشد که واقعاً علاقه مور را به سرگرمی های خود بی ارزش ترغیب کرد. در زمان کودکی ، موری یک ورزشکار عالی نبود ، اما می تواند به یاد داشته باشد که به بسیاری از مسابقات ورزشی می رود - و به طور خاص روی مواردی که شامل خشونت تکان دهنده و در عین حال خنده دار بودند ، متمرکز شده است. او حتی در طول سریال مترو آنجا بود که راجر کلمنز یک خفاش شکسته به مایک پیازا پرتاب کرد.

 

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، موری زیاد یک ورزشکار طبیعی نبود ، اما این مانع از بازی بیس بال نمی شود. او حتی برای تیم خود در لیگ کوچک استاتن آیلند قهرمان شد ، با ضرب و شتم یک توپ پرنده به هر کجا مربی خود را در خارج از زمین ثابت کرد.

 

سالواتوره وولکانو

سالواتوره وولکانو

 

Sal "Ja'Crispy" Vulcano در 6 نوامبر 1976 در جزیره استاتن متولد شد. در کودکی از بازی بسکتبال ، فوتبال و هاکی لذت برد و از دانشگاه سنت جان با درجه مدرک مالی فارغ التحصیل شد. در حالی که در سنت جان تحصیل می کرد ، Vulcano در سریال ویدیویی مسخره کمدی با عنوان Superdude & Friend نیز بازی کرد.

 

او دوست دارد زندگی شخصی خود را نسبتاً خصوصی نگاه دارد ، اما او در حین حضور در Midevenings با جی میلر ، چند حکایات شخصی را به اشتراک گذاشت ، از جمله زمان برگزاری یک جفت باج زنانه باج. پس از به طور تصادفی یک جفت سایز لباس زنانه شش ساتن را دریافت کنیدKs از Ann Taylor Loft ، Vulcano متوجه شده اند که آدرس ایمیل خریدار داخل بسته بندی شده است. او به جای بازگشت آن مانند یک شخص عادی ، با دقت یک نامه باج را از نامه های مجلات قدیمی Entertainment Weekly تهیه کرد ، تصویری از خودش را با پوشیدن شلوار و ماسک اسکی تهیه کرد و سپس آن را به فضای مجازی شلیک کرد. صبح روز بعد ، او یک پاسخ عصبانی از مشتری بدون شلوار دریافت کرد ، و تهدید کرد که اقدامات ضد تروریستی خود را به مقامات اعلام می کند. در کمال تعجب Vulcano ، این بسته برای دوست صاحبخانه او در نظر گرفته شده بود - و خوشبختانه برای او ، صاحبخانه او حس شوخ طبعی داشت.

 

جوزف گاتو

جوزف گاتو

 

گاتو در 5 ژوئن 1976 در همان جزیره بقیه خدمه متولد شد و مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از LIU Post گرفت. علاوه بر شوخی های کمدی ، علاقه واقعی گاتو غذا نیز است. او به یاد می آورد که چگونه ، در یک خانواده بزرگ ایتالیایی ، که بزرگ شده اند ، همیشه یک سیاست درهای باز برای وعده های غذایی وجود دارد ، که به طور منظم میهمانان را شامل می شد. تربیت غذایی گاتو اغلب به جوک و شوخی های امروز او ترجمه می شود.

 

اسکیت "سیب زمینی Scoopski" که در Jokers Impractical مشهور شده است ، تنها یک نمونه از جذابیت های منحصر به فرد گاتو برای شوخی های غذایی است. حافظه مورد علاقه كودكی او زمانی را شامل می شود كه خواهرزاده اش در صندلی بلند خود نشسته بود ، كانالیس ریز و درشت مشت زده بود و یكی از تاپ ها از بین رفت. او به جای اینکه خطر از دست دادن یکی از رفتارهای ایتالیایی خود را به خطر بیندازد ، صورت خود را بر روی سفره خود گذاشت و بالای قوطی کاننولی را خورد - تصمیمی که به نظر جو ، برادرزاده خود را به "گاتو واقعی" تبدیل کرد.

 

در زمان کودکی ، جو گاتو اکثراً از هیپ هاپ دبستانی ، یخ وانیلی ، و 40 مربای برتر رادیویی لذت می برد. برنامه های تلویزیونی مورد علاقه وی سال های شگفت انگیز ، دردها در حال رشد و نایت سوار بود. فیلم های مورد علاقه وی E.T. و جنگ ستارگان

 

جمع کردن باند با هم

 

همه بچه ها به کالج و راه های جداگانه مربوطه رفتند ، تا اینکه روزی مور سوار کشتی شد. این دو با محبت از یادگذاشتن روزهای خوب قدیمی خود در بداهه یادآوری ، و الهام بخش آنها برای جمع آوری این گروه الهام بخش بودند. از آنجا ، بچه ها به مدت شش سال طرحهای خود را در زیرزمین مادر جو تمرین کردند. مور اذعان می کند که مادر جو واقعاً مانند "عضو پنجم Tenderloins" بود ، زیرا او همیشه وانمود می کرد که در اتاق بعدی کاری برای انجام دادن دارد ، در حالی که می خندید روی اسکای آنها و اظهارات خنده دار خود را ارائه می داد. در آن زمان ، سال ، مور ، جیمز و س ، همه مشاغل روزانه داشتند ، اما با سرگرمی و سرگرمی تقریباً برای هیچ کس سرگرم نبودند که تصمیم بگیرند گروه زیرزمینی منحصر به فرد خود را به سطح بعدی برسانند. آنها نمایش خود را برای چند سال به سالن های کوچک آورده بودند ، در حالی که آرام آرام امید خود را از دست می دهند که در واقع آنها قادر به ترک کار روزانه خود هستند. بچه ها سفرشان را "موفقیت نوزده ساله یک شبه" عنوان می کنند.

 

اراذل و اوباش زمان

 

The Impractical Jokers پس از کسب 100،000 دلار در نمایشگاه خود را ، اولین مسابقه ارسال ویدئو به میزبانی کارسون دالی ، از MTV با کلیپ کمدی با عنوان "اراذل و اوباش زمان" ، اولین ضربه خود را در استدلال بدست آورد. شهرت تازه و پول نقد باعث الهام گرفتن از بچه ها شد تا در تلویزیون خنجر بزنند و از خلبان تلویزیون اسپایک به نام Mission ناراحت کننده فیلمبرداری کردند. اسپایک این پروژه را پشت سر گذاشت ، اما Tenderloins بدون مزاحمت شروع به تکامل خود را به Jokers Impractical تلویزیونی تلویزیون کرد ، و مجموعه ای از حماسه های اولیه را که حتی شامل گشودن برای Dragons Dragons (حامی اژدها اژدها) بود - البته به عنوان یک شوخی) تشکیل داد.

 

جوکر وایلد

 

در سال 2014 ، سال ، مور ، جو و Q در یک فصل از جوکرز وایلد بازی کردند که اسپینوف جوکرهای Impractical بود که باعث شد آنها در کمدی طراحی به ریشه های خود برگردند. آنها از لحاظ جسمی یکدیگر را شکنجه نکردند. بلکه ، آنها طرفهای حساس خود را نشان می دادند (و دلهره آنها برای خواب آور). در طول یک قسمت ، سال حتی در نمایش سالی جسی رافائل به عنوان همجنسگرا ظاهر شد تا مور را فریب دهد تا اعتراف کند که همجنسگرا است - به عنوان یک طرح مفصل برای گول زدن گاتو به این اعتراف که او با سابق مور ، که واقعاً شخص دوست بود ، خوابیده است تا همزمان. به یکدیگر فاش می کنیم که همه آنها همجنسگرا هستند. بچه ها در واقع همجنسگرا نیستند ، این فقط کاری بود که Tenderloins انجام داد - ایجاد اسکیت با پیچ و تاب های کمدی مجنون. تماشاگران تحقیر عمومی و شوخ طبعی خود را ترجیح دادند ، بنابراین نمایش فقط یک فصل به طول انجامید.

 

در جاده

 

در سال 2015 ، پسران Impractical Jokers GoPros خود را بسته بندی کردند و راهی یک تور اتوبوس کراس کشور شدند. جوکرها کشور را با اتوبوس تور مسافرت کردند و در بیشتر مواقع گفتند که اوقات خوبی دارند. تقریباً مانند هر کسی که در یک سفر طولانی جاده ای بود ، آنها مدتی از یکدیگر متنفر بودند ، اما مور بعداً در مصاحبه ای اصرار داشت که آنها فقط در مورد کفش بحث می کنند. (سال ادعا كرد كه مسئله این بود كه اتوبوس خانه آنهاست و كفش ها به طور طبیعی در ادرار و زباله های انسانی پوشیده شده اند.) به طور كلی ، بچه ها عاشق تور برای جمع های عظیم بودند ، زیرا بسیار متفاوت از شروع های فروتنانه آنها بود كه به عنوان تندرولین ها عمل می كردند. تئاترهای کوچک منهتن برای تعداد معدودی از مردم.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 4

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان