آهنگ و موسیقی

http://fan-music.rozblog.com/

سمت سایه نینجا

چندی پیش ، تایلر بلوینز - معروف به نینجا - در مفصل فست فود کار می کرد. از مارس 2018 ، او در ماه نیمی از میلیون دلار درآمد خود را به عنوان یک استادیوم حرفه ای بدست آورد و جایگاه خود را به عنوان یک مشهو

چندی پیش ، تایلر بلوینز - معروف به نینجا - در مفصل فست فود کار می کرد. از مارس 2018 ، او در ماه نیمی از میلیون دلار درآمد خود را به عنوان یک استادیوم حرفه ای بدست آورد و جایگاه خود را به عنوان یک مشهو

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

چندی پیش ، تایلر بلوینز - معروف به نینجا - در مفصل فست فود کار می کرد. از مارس 2018 ، او در ماه نیمی از میلیون دلار درآمد خود را به عنوان یک استادیوم حرفه ای بدست آورد و جایگاه خود را به عنوان یک مشهور در دنیای بازی ها سیمان زد.

 

نینجا جزو بهترین برنامه نویسان Twitch بود که تقریباً 4 میلیون دنبال کننده داشت ، یوتیوب زیر 5 میلیون نفر داشت ، به علاوه بیش از یک میلیون دنبال کننده در توییتر و Instagram. دو سال پیش ، او وقتی که با رپراکرهای دریک و تراویس اسکات همراه شد ، رکورد Twitch خود را برای بیشترین تعداد تماشاگر همزمان (در یک شرایط غیر مسابقات) شکست. آنها به قله چشم نواز بیش از 600000 بیننده سرازیر شدند.

 

با وجود موفقیت باورنکردنی خود در Twitch ، مایکروسافت موفق شد او را از سکوی متعلق به آمازون دور کند تا در میکسر جریان یابد. در حالی که ممکن است این حرکت به همان اندازه که مایکروسافت انتظار داشت رشد نکرده باشد ، بلوینز حرکت خود را از چیز خوب دیگر ادامه دهد - او اخیراً اولین گیمر حرفه ای شخصی بود که با آدیداس قرارداد خرید پوشاک را امضا کرد.

 

برخی افراد نینجا را نسبت به معاصرانش تصویری نسبتاً "تمیز" می دانند. این یک اتفاق نزدیک است ، زیرا او حرکات بسیار زیر سؤال برانگیزی را زیر کمربند خود انجام داده است.

 

نینجا حاضر به جریان با زنان نشد

نینجا و جسیکا بلوینز مت وینکلمایر / گتی ایماژ

 

با زنان سر و صدا نخواهید کرد ، بنابراین کتاب قانون نینجا را در سال 2018 بخوانید. او به درد بزرگی رفت تا روشن کند که موضع وی ناشی از سوء رفتار نیست. کاملا برعکس، در واقع. این به خاطر عشق به همسر و مدیرش ، جسیکا بلوینز بود. از آنجا که گپ بیکار در سرورهای بازی به شایعات منجر می شود و به نوبه خود باعث شایعات می شود ، بنابراین ، به دلیل "احترام" بودن جسیکا ، وی قصد داشت گیمر زن خود را آزاد نگه دارد.

 

موضع و دفاع بعدی نینجا ، جامعه بازی را از هم جدا کرد. گرچه وی اذعان کرد به آزار و اذیت گیمرهای زن ، بسیاری از وی به دلیل مشارکت در اجتماعات محروم و مردانه تنها انتقاد کردند. و این فقط به فرهنگ در حال حاضر غلط بازی اضافه می کند ، همانطور که نشانگر واکنش شدید علیه کسانی است که وی را به خاطر تصمیم خود به ویژه زنان فراخوانده اند.

 

هنوز پیچ و تاب این داستان وجود دارد. نینجا دوباره به قاعده شخصی خود بازگشت و بازی را با یک زن جریان داد. و حدس بزنید چه؟ ازدواج او همچنان درگیر است.

 

نینجا در حین جریان مستقیم از کلمه N استفاده کرد

نینجا و کلمه N InformOverload

 

نینجا در اوایل سال 2018 کلمه N را به صورت زنده روی Twitch برگرداند. بدتر اینکه او این آهنگ را در حین ترانه نوازندگی رپ اجرا کرد که حتی در نسخه اصلی نیز وجود ندارد. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، اینترنت با عصبانیت دوباره روبرو شد و باعث شد نینجا "عذرخواهی" کند.

 

در طی یک مأموریت Fortnite با دوستان نادوتوت در حال پخش ، این جفت ارز "44 مورد دیگر" از منطق را برای برخی الهام بخش از پس زمینه قرار داد و نینجا با هم آواز خواندند. سپس ، احتمالاً به دلیل اینکه اشعار را به خاطر نمی آورد و شروع به تبلیغ کردن کرد ، نینجا کلمه N را کنار گذاشت. دنیای جریان برای مجادلات نژادپرستانه عادت ندارد ، اما تصویر تمیز نینجا (تا حدودی) ضرب و شتم کمی به همراه داشت.

 

تويچ تصميم گرفت كه او را به حالت تعليق درآورد ، و تعيين كرد كه "قصد و زمينه" كه در آن از slur استفاده كرده است بدخواه نبوده است. فقدان اقدامات نظم و انضباطی ، جامعه را بیشتر متفرق ساخته است ، به طوری که برخی از این بستر مبنی بر مغرض بودن نسبت به نینجا ، یکی از کالاهای برتر آن زمان را متهم کردند.

 

نینجا با doxing دور شد

Doxxing Shutterstock

 

آیا دو عمل بد همدیگر را از بین می برد؟ نه وقتی صحبت از doxxing شود ، اقدام به انتشار اطلاعات شخصی و قابل شناسایی در مورد یک شخص آنلاین است. در سال 2016 ، هنگامی که نینجا یک هاله هوادار بود ، او از اهدای عضو تحت عنوان نژادپرستانه عصبانی شد. در تلافی ، وی آدرس كلی بیننده و سایر اطلاعات شخصی را منتشر كرد.

 

Doxxing دستورالعمل های انجمن Twitch را نقض می کند. با این حال ، نینجا تنها 48 ساعت ممنوعیت دریافت کرد و باعث شد بسیاری تصور کنند که وی به دلیل محبوبیتش از این راه دور شد. گرچه این سکو نسبت به تهدیدها و خشونت هایی مانند هک ، DDOS یا حمله SWAT از موضع تحمل صفر برخوردار است ، اما به نظر می رسد که اطلاعات شخصی شخصی را به اشتراک می گذارید ، علی رغم قصد مخرب و خطر واضح برای امنیت شخص ، در این دسته قرار نمی گیرد.

 

در حالی که نژادپرستی و تبعیض غیرقابل توصیف است ، برای افراد مشهور کاملاً غیرمسئولانه است که از تأثیر خود برای حمایت از ذهنیت اوباش و عدالت هوشیار استفاده کنند و اینترنت باعث ایجاد شهرت شده است.

 

نینجا به طرز دروغی یک بازیگر دیگر را به تیراندازی با جریان متهم کرد

نینجا بلوینز اتان میلر / گتی ایماژ

 

در اواخر سال 2018 ، نینجا پس از حذف در مسابقه Fortnite ، طعم خلق و خوی پرتاب کرد. استریمر به طرز دروغی از یک بازیگر دیگر در عصبانیت برای تیراندازی با خبر خبر داد. این اصطلاح "تمرین بازی در برابر استریمر هنگام تماشای پخش آنها برای به دست آوردن مزیت" توصیف شده است. متأسفانه ، این یک اتفاق بسیار متداول است و اثبات آن دشوار است.

 

در این حالت ، نینجا و دوستش دکتر لوپو توسط بازیکنی به نام IcyFive اخراج شدند. بعد از لیزر شدن ، آنها همچنان به تماشای IcyFive در حالت تماشاگر پرداختند ، با دکتر لوپو اظهار داشت: "مراقب اموات باشید." عاطفه زدن برای جشن امری عادی نیست و یخیپنج نفر این کار را درست بعد از اظهار نظر دکتر لوپو انجام دادند. نینجا این اثبات را که او از تیراندازی با جریان بود ، خبر داد و به وی گزارش داد. او همچنین او را احمق خواند و تهدید کرد که از ممنوع الخروجی خود برای ممنوع الخروج کردن او استفاده خواهد کرد.

 

IcyFive در توییتر خود گناهکار اعلام کرد و در حالی که به نظر می رسید دکتر لوپو او را باور دارد ، نینجا چنین نکرد. او از آن زمان "عذرخواهی کرده است" ، کاری که به نظر می رسد کاملاً انجام داده است.

 

نینجا فکر می کند گیمرهای مشهور باید با استانداردهای مختلفی برگزار شود

جارویس YouTube / Faze Jarvis را ممنوع اعلام کرد

 

طبق گفته نینجا ، وقتی همکار دیگر بازی Fortnite ، Faze Jarvis در برخی از فیلم های خود از تقلب aimbot (نرم افزاری که هدف قرارگیری اسلحه است) استفاده کرد ، او فقط "بچه احمقی بود که تصمیم احمقانه ای می گرفت" ، و او "واقعاً به طور کامل نبود. در مورد آن فکر کنید. " بنابراین ، او معتقد است که ممنوعیت ماندگاری Epic Games برای این 17 سال سخت و فراتر از حد بود. "چه چیز دیگری است که او بازی خواهد کرد؟" نینجا پرسید. اگرچه وی همچنین با اضافه کردن اینکه وی برای جارویس بد نیست و دلسوزی نمی کند ، سیگنال های مختصری ارسال کرد.

 

نینجا ادعا کرد که سازندگان محتوا با میلیون ها مشترک مشترک که درآمد خود را از جریان دریافت می کنند باید با وفاداری بیشتری با گیمرهای معمولی که تقلب می کنند رفتار کنند ، وی وی را به عنوان "برخی از بچه ها که فقط یک قطعه *** است که کاملاً صفر دنبال می کند ، برخورد کرد. پول صفر دارد که از Fortnite ، از بازی و هکها می آید. " در مورد سابق ، او ادعا كرد كه "سهام متفاوت است."

 

سخنان نینجا واکنش جدی به دست آورد و بعداً توضیح داد كه "او وقت زیادی برای اندیشیدن داشت ... و قطعاً نمی توان هیچ استثنائی در نظر گرفت." با این حال ، او همچنان ممنوعیت دائمی را بسیار افراطی دانست.

 

نینجا از تبلیغات رویداد Twitch در کانالهای دیگر استریم خود دفاع کرد

رویداد نینجا رابرت رینرز / گتی ایماژ

 

قرار بود نینجا میزبان شمارش معکوس سال نو در Twitch به طلیعه سال 2019 شود ، اما تبلیغ این رویداد هنگامی که تبلیغات در کانالهای آنها ظاهر می شود ، باعث می شد که هموطنان خود را ناراحت کنند. BikeMan در توییتر ، گفت: "این یک تعارض مستقیم بین منافع است ،" در حالی که لنس آئوریون گفت: "من برای هر بیننده ای که می گیرم سخت کار می کنم و حتی گاهی اوقات 10 نفر هم نیستند ، چطور می توانم رشد کنم اگر مردم به جای من دنبال تماشایninja باشند. جریان به دلیل تبلیغ؟ " MadtownMaverick همچنین حرفی برای گفتن داشت: "اگر شما یک رویداد NYE را برنامه ریزی کرده اید ، به شما کمک می کند که Twitch Force را تبلیغ کانال شخص دیگری کنید."

 

در حالی که شاید نینجا مسئولیت مکان تبلیغات را به عهده نگرفته باشد ، او با پریدن به سمت دفاع از آنها ، خود را در یک نور ضعیف نقاشی کرد و همچنین دلالت بر این انتقاد شخصی داشت. وی در توئیت ، "این رویداد برای میلیون ها نفر از مردم پخش می شود و همچنان به قرار گرفتن در معرض Twitch ادامه می دهد ، که به نوبه خود به سایر استریم اجازه می دهد بینندگان بیشتری را بدست آورند. چه چیزی را دوست ندارد؟ یا فقط به این دلیل است که من هستم؟" وی بعداً این بیانیه را حذف کرد.

 

نینجا بخاطر بازی های backseat در بینندگانش گل زد

Fortnite

 

نینجا همیشه بازی بد را پشت سر گذاشته است. هنگامی که او ضمن تنظیم تغییرات در Fortnite Chapter 2 ، یک تکه خشن برخورد کرد ، وی به دلیل منحرف کردن بازی با بازی backseat ، به تماشاگران خود گشود. او به نظر می رسد با مکانیک بازی جدید مبارزه کند و در بیش از چند برخورد ناخوشایند قرار گرفت. از آنجا که جریان چت وی از ارزیابی های گیم پلی خود پر شده بود ، وی اظهار داشت: "بچه ها را بشنوید ، من به همه شما بچه ها نیاز دارم تا به من توصیه نکنند. خوب؟"

 

بروزرسانی فصل 2 تغییرات زیادی داشته است ، از جمله حمل و نقل با قایق و به بازیکنان امکان ماهیگیری وسایل. هرچند آنچه نینجا را تحت تأثیر قرار داد ، موارد و توانایی های جدید نبودند. او حتا اپیک را متهم کرد که تغییراتی را در مکانیک بازی انجام داده است. "نینجا پاسخ داد:" لازم نیست بیشتر با تیم بچسبم ؛ فشار بدی نبود ؛ من خیلی پرخاشگر نبودم ... من به معنای واقعی کلمه f ** king را خفه کردم. "

 

دلهره نینجا با Tfue زشت شده است

Tfue Johannes Eisele / Getty Images

 

نینجا و گیمر همکار Tfue یک رقابت دیرینه را پشت سر می گذارند ، هنگامی که هر دو در Twitch حضور داشتند ، در بسیاری از مأموریتهای رویال رویال مقابل یکدیگر قرار گرفتند. جدا از نزاع های حرفه ای ، تعاملات آنها در بیش از یک بار کمی گرم شده است زیرا عکس های گلدان دیگری را در جریان یا توییتر خود می گیرند.

 

وقتی Tfue در اکتبر سال 2019 در تغییرات اخیر در Fortnite ظاهر شد ، نینجا با اظهار نظر در مورد snide پاسخ داد که می گوید از آن لذت می برد و اگر Tfue آن را دوست نداشت ، نباید بازی می کرد. به طور پیش بینی ، هواداران Tfue به دلیل صداگذاری مثل تبلیغ برای Epic ، روی او پریدند ، که نینجا در پاسخ گفت: "از توییت شخص احمق درباره اینکه چقدر بازی هنوز بازی می کند ، آن را پخش می کند و هر روز فیلم های Fortnite را بارگذاری می کند؟

 

این کاملاً پایان آن نبود. توفو عقب رفت و گفت نینجا همیشه از او متنفر بوده است ، "مهم نیست که چقدر برای بچه خوب هستم ... بنابراین من واقعاً نمی دانم که به شما چه بگویم بچه ها. اما من واقعاً اهمیتی نمی دهم." بعداً ، نینجا اظهار داشت كه تأثیرگذارانی مانند Tfue با دفع این بازی به بازی آسیب می رسانند.

 

نینجا می تواند کمی منافق باشد

نینجا بنام یوهانس آیزل / منافق ریاضت

 

هفته ها بعد از کوبیدن Tfue و سپس Dakotaz به دلیل گفتن چیزهای کمتری درمورد Fortnite Chapter 2 ، Ninja دستگیر شددقیقاً همین کار را انجام دهید وقتی یک هوادار او را صدا کرد ، از اوضاع خیلی دلگیر نبود.

 

در اوایل ژانویه سال 2020 ، پس از تجربه وقفه ها و بهترین بازیکنان دیگر ، نینجا به وضوح ناامید شد و گفت: "من از این بازی متنفرم. این باعث شد كه یكی از تماشاگران وی به نفاق خود اشاره كنند و داكوتاز را نیز به همین موضوع فراخواند.

 

به نظر می رسد دفاع نینجا همیشه به این معناست که وقتی او این کار را انجام می دهد ، از شرارت های نژادی و جریان نداشتن با زنان ، تا انتقاد از بازی او متفاوت است. در این مورد ، وی گفت كه واکنش او موضوعی خونگرم است كه از نظر او همانند توییت كردن یك نظر منفی بدون پشتیبان گیری از آن نیست.

 

صدای توئیت نینجا از تبلیغ آدیداس انگار خودش آویزان بود

نینجا و آدیداس

 

در آگوست سال 2019 ، نینجا به عنوان اولین طرفدار بازیگر طرفدار منعقد شده با قرارداد آدیداس به امضا رسید. چهار ماه بعد ، وی با برچسب "Time In" و نام خود ، آماده عرضه اولین محصول خود ، یک خط کفش ورزشی با امضای آبی و طلای خود شد. البته او به سکوی اجتماعی مورد علاقه خود یعنی توییتر رفت تا کمی هیجان راجع به آن احساس کند. در این روند او با به اشتراک گذاشتن توئیتی که به نظر می رسد خودش در حال آویزان شدن است ، مرتکب نقصان شد. برای عادلانه بودن ، این همه تقصیر او نبود - این یک تبلیغ بد تصور شده توسط آدیداس بود. او توییت را حذف کرد ، اما در ابتدا 65 بازتوییت و بیش از 5،000 لایک به دست آورد.

 

این لغزش توسط یک جریان دهنده Twitch کشف شد که یک صدای جیر جیر عجیب از نینجا را مشاهده کرد که سعی داشت روی آن کلیک کند ، فقط برای پیدا کردن آن دیگر در آنجا نبود. متعجب ، او از نزدیک نگاه کرد و فهمید که مشکل چیست. به نظر می رسید که این دو عکس - یکی با شخصی که پایش از زمین است و دیگری نینجا با لکه ای از نور در چهره اش - یک پیام بسیار تاریک را نشان می دهد.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 10

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان