آهنگ و موسیقی

http://fan-music.rozblog.com/

تمام شایعات مربوط به جنگ ستارگان بعد از اپیزود IX

اگرچه دیزنی اعلام کرده است که فیلم های جنگ ستارگان در پی انتشار فیلم Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker فاجعه خوبی را از پرده بزرگ خواهند گرفت اما نسخه استراحت دیزنی بسیار متفاوت از دوره اس

اگرچه دیزنی اعلام کرده است که فیلم های جنگ ستارگان در پی انتشار فیلم Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker فاجعه خوبی را از پرده بزرگ خواهند گرفت اما نسخه استراحت دیزنی بسیار متفاوت از دوره اس

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

اگرچه دیزنی اعلام کرده است که فیلم های جنگ ستارگان در پی انتشار فیلم Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker فاجعه خوبی را از پرده بزرگ خواهند گرفت اما نسخه استراحت دیزنی بسیار متفاوت از دوره استراحت اوقات فراغت است. یکی ممکن است به طور معمول پیش بینی شود. در حالی که درست است که دیزنی فیلم دیگری از جنگ ستارگان را در برنامه خود برای دو سال پس از قسمت IX ندارد ، هنوز هم محتوای بسیار جالب هیجان انگیز جنگ های ستارگان روی داکت قرار دارد تا بتواند شکاف بین Rise of Skywalker و هر آنچه در آینده به وجود می آید - باشد. در واقع ، آنقدر که بعضی از پروژه ها در زمان بازدید قسمت IX روی پرده ها تولید می شدند.

 

اما بعد چه می شود؟ در حالی که به اندازه کافی محتوای جدید جنگ ستارگان اعلام شده است که در دهه آینده به نمایش درآید ، جزییاتی از آنچه دقیقاً انتظار می رود و چه زمانی هنوز هم بسیار کمیاب هستند ، نمی توان پیش بینی کرد که دقیقاً پس از نتیجه این فرانچایز به دنبال نتیجه Skywalker Saga چگونه پیش بینی کنید. خوشبختانه ، ما هر نوع اطلاعاتی را که می توانیم در مورد آنچه در افق جنگ ستارگان بعد از Rise of Skywalker است بدانیم ، بدست آورده ایم تا یک مرور کلی از همه چیزهایی که باید منتظر آن باشیم تا دفعه بعد که به یک کهکشان باز خواهیم گشت ، ارائه دهیم. ، خیلی دور.

 

برنامه نویسان Game of Thrones از یک کهکشان در فاصله بسیار دور ، خارج شده اند

دیوید بنیوف ، د.بی. ویس آلبرتو ای. رودریگز / گتی ایماژ

 

اگرچه دیزنی اندکی پس از سریال فانتزی سرخپوشان HBO ، بازی تاج و تخت را اعلام کرد که سریال های خود را به نمایش درآورد که سریال های سریال دیوید بنیووف و D.B. ویس در حال سفر به کشتی جنگ ستارگان خواهد بود تا سه گانه جدیدی از خود به وجود آورد ، این دوقلوی از آن زمان راه هایی را با حق رای دادن از هم جدا کرده است. در حالی که به راحتی می توان حدس زد که خروج آنها ممکن است با سرماخوردگی دیزنی در پی استقبال کمتر از ستارگان برای فصل آخر Game of Thrones ، ارتباطی داشته باشد ، بنیوف و ویس به توافق عظیم و نه رقمی خود با Netflix اشاره کردند. به عنوان دلیل عزیمت آنها

 

سه گانه بنفی و ویس ، که شایعه شده است قرن ها پیش از وقایع A Hope New ، در زمان جمهوری قدیم تنظیم شود ، پیش از این قرار بود با اولین فیلم خود در شانزدهم دسامبر 2022 به نمایش درآید. اولین فیلم post-Rise of Skywalker در فرانشیز جنگ ستارگان. اکنون نمی توان گفت آنچه دیزنی تصمیم خواهد گرفت در آن تاریخ انتشار بگذرد ... اما ما می دانیم برخی از پروژه های دیگر آنها روی این اسکله هستند.

 

ریان جانسون در حال کار بر روی یک سه گانه جدید از خودش است

ریان جانسون ریچ پولک / گتی ایماژ

 

ریان جانسون ، کارگردان Last Jedi با زمان خود در ماسهبازی لوکاسفیلم فاصله زیادی ندارد. در حقیقت ، او مشغول چرخیدن سه گانه جدید خود از فیلم های جنگ ستارگان است ، که "شخصیت های جدیدی را از گوشه ای از کهکشان که جنگ ستارگان هرگز آن را کشف نکرده است معرفی می کند." در پایان سال 2017 ، قبل از اینکه The Last Jedi حتی در سالن های سینما نیز به تماشای سال های گذشته برسد ، در پایان سال 2017 اعلام شد که سه گانه جانسون اعلام شده است. جانسون پس از اعلام این توئیت ، "توضيح داد: من امیدوارم که شما دوست داشته باشید The Last Jedi. اما اکنون مرد من واقعاً امیدوارم که شما دوست داشته باشید The Last Jedi." (از آن زمان صدای جیر جیر حذف شده است ، به همراه سایر مواردی که جانسون قبل از اوایل سال ۲۰۱۸ توییت کرده است.)

 

واضح است که این کارگردان آرزو کرده است که پاسخ مخاطبان به فیلم جنگ ستارگانش مثبت باشد ، به طوری که ما مایل هستیم او را به سه مورد دیگر دنبال کنیم. با این حال ، هنگامی که The Last Jedi سرانجام به سینماها رسید ، استقبال از آن قطعی شد و تماشاگران قطبی داشتند که به نظر نمی رسید درباره این بهترین فیلم جنگ ستارگان تاکنون ساخته شده یا بدترین وضعیت موافق باشند. خوشبختانه برای جانسون ، دیزنی به دلیل بحث و جدال پیرامون The Last Jedi تحت تأثیر قرار نمی گیرد ، و کارگردان تأیید کرده است که سه گانه او هنوز به جلو پیش می رود - درست به محض این که همه افراد دخیل بتوانند برنامه ریزی را انجام دهند.

 

انتظار ندارید سرنخ هایی درباره سه گانه ریان جانسون در The Last Jedi پیدا کنید

صحنه از جنگ ستارگان: آخرین جدی

 

شاید چند سال نگذشته باشد که اولین فیلم را در فیلم سه گانه جدید جنگ های ستارگان جانسون بدست آوریم ، اما ما قبلاً ورود او را در Skywalker Saga در The Last Jedi داریم. علاوه بر این ، می دانیم که تصمیم به او دادن سه فیلم اضافی قبل از آخرین فیلم سینمایی The Last Jedi گرفته شده است ، بنابراین به نظر نمی رسد این احتمال وجود داشته باشد که وی ممکن است چند نکته کوچک راجع به آنچه که قصد داشت به قسمت بپردازد. هشتم

 

با این حال ، هر گونه تلاش برای شستشوی هر قاب از آخرین جدی برای تخم مرغ های عید پاک ، هدر می رود ، زیرا حتی خود جانسون نمی دانست که سه گانه اش در مورد چه چیزی خواهد بود ، هنگامی که برای اولین بار موافقت کرد که آن را بسازد. در حقیقت ، جانسون وارد پروژه عظیم شد و حتی یک زمینه‌ی داستان اساسی نداشت و به SlashFilm گفت که چگونگی بوجود آمدن این ایده بیشتر از هر نوع دید روایی ارتباطی با احساسات دارد.

 

جانسون توضیح داد: "همه ما بودیم ... مانند هفته گذشته سال گذشته بود." "ما [كاتلین كندی ، باب ایگر ، آلن هورن ، و آلن برگ] در حال تمیز كردن قفل های خود بودیم. همه ناراحت شدیم. و گفتیم ، چگونه ما با هم كار می كنیم؟ و من گفتم كه بیشتر از همه بیرون انداختم. نکته جالب برای منیک داستان جدید بیش از سه فیلم است. به مکان های جدید بروید ، با افراد جدیدی دیدار کنید ، داستان جدیدی را برای گفتن در جهان جنگ ستارگان ارائه دهید. حد آسمان است. این به نظر هیجان انگیز است و آنها واقعاً به آن پاسخ دادند. "

 

آینده جنگ ستارگان در مورد Skywalkers نخواهد بود

صحنه از جنگ ستارگان: آخرین جدی

 

از زمان اولین فیلم جنگ ستارگان ، خانواده Skywalker قلب ماجرا بوده اند. لوک و لیا در مرکز سه گانه اصلی بودند. فجایع ظهور و سقوط پدرشان ، آناكین را نشان می داد. لوك و ليا در فيلم هاي كنوني باز مي گردند ، در حالي كه بن ليا پسر بن در صحنه مي رود (گرچه او هم اكنون خود را كيلو رن ترك مي كند). حتی در فیلم های اسپین آف اخیر Rogue One and Solo: A Star Wars Story که شخصیت های غیر Skywalker را دنبال کردند ، میراث اولین خانواده Star Wars با حضور Darth Vader و دانش این که جوان هان یکی از آن ها خواهد بود ، بزرگ شد. روز پدر کیو رن شد.

 

اما بعد از اپیزود IX ، به نظر می رسد که جنگ ستارگان یک بار برای همیشه از خانواده Skywalker دور خواهد شد. كاتلین كندی ، رئیس جمهور لوكاسفیلم در مراسم جشن جنگ ستارگان در بهار سال 2019 به "هالیوود ریپورتر" گفت: "[[Rise of Skywalker] اوج اوج Skywalker Saga است."

 

کندی سپس افزود: "ما به دنبال حماسه بعدی هستیم. ما فقط به دنبال یک سه‌گانه دیگر نیستیم ، بلکه واقعاً به دنبال ده یا چند سال دیگر هستیم." بنابراین به نظر می رسد که هنوز هم جنگ های ستارگان زیادی وجود دارد - فقط درباره خانواده ای که ما در طی چهار دهه گذشته دنبال کرده ایم ، نخواهد بود.

 

ماندالوریان به ایجاد شکاف بین قسمت های ششم و هفتم کمک خواهد کرد

ماندالوریایی

 

پنج هفته قبل از انفجار Rise of Skywalker به سینماها ، The Mandalorian در دیزنی + ، یکی از محورهای سرویس جدید جریان پخش می شود. این سریال که هفت سال پس از وقایع Return of Jedi و 27 سال قبل از شروع The Force Awakens اتفاق می افتد ، هنوز هم در میانه فصل اول خود با انتشار The Rise of Skywalker ، در میانه فصل اول خود خواهد بود ، به این معنی که هر دو قسمت منجر به قسمت IX و یکی از اولین ویژگی های جنگ ستارگان است که در پی آن است.

 

البته تنظیم چند دهه قبل از Rise of Skywalker بدان معنی است که بعید است وقایع Episode IX به طور مستقیم روی The Mandalorian تأثیر بگذارد (اگرچه همیشه این امکان وجود دارد که بتوانیم در برخی از نقاط سریال شاهد جهش زمانی باشیم). با این حال ، دقیقاً مثل اینکه پیش نمایش های جنگ ستارگان همیشه از طریق لنز آنچه که مخاطبان می دانستند سرانجام به وجود می آیند ، مشاهده می شود ، Rise of Skywalker هنوز هم می تواند به روشی که ما شاهد وقایع قسمت های پایانی The Mandalorian هستیم ، کمک کند. The Mandalorian نه تنها به پركردن برخی موارد از وقایع بین قسمت های VI و VII كمك می كند ، بلكه ممكن است یك تصویر غنی تر و كامل تر از عالم جنگ ستارگان به طور كلی به ما بدهد ، كه می تواند مدتها بعد از حماسه Skywalker Saga ادامه یابد. کامل است

 

ایوان مک گرگور در حال بازتولید نقش خود به عنوان ابی وان کنوبی در دیزنی + است

ایوان مک گرگور

 

در حالی که پیش پرده های جنگ ستارگان به طور یکسانی مورد توجه طرفداران و منتقدین قرار گرفته است ، اما یکی از نقاط دیدنی جهانی که در این سه گانه بدخلقی شناخته می شود ، تصویری از ایوان مک گرگور از Jedi Master Obi-Wan Kenobi است که در سه گانه اصلی توسط الک گینس بازی شده است. علی رغم مشکلات گسترده قسمت اول تا سوم ، اوبی وان مک گرگور همیشه مهربان ، جدی و دلربا بود و مدت هاست که او یکی از معدود عناصر پیشگویی است که طرفداران جنگ ستارگان مشکلی برای بازگشت ندارند.

 

حالا همه ما با یک سری جدید Obi-Wan-محور برای Disney + با نقش مک گرگور آرزو می کنیم. این اعلامیه در آگوست سال 2019 در نمایشگاه D23 ارائه شده است ، اگرچه طبق گفته مک گرگور ، مدت زمان طولانی تر از این در کارها بوده است. وی گفت: "این چهار سال از [سؤال های طفره رفتن] گذشته است."

 

ما هنوز جزئیات مربوط به سریال Obi-Wan را نداریم ، اما می دانیم که این رویداد هشت سال پس از انتقام جویی از Sith اتفاق می افتد ، و این که تمام اسکریپت های قسمت ها قبلاً نوشته شده اند. به گفته كاتلین كندی ، این سریال فیلمبرداری از مدتی در سال 2020 آغاز خواهد شد.

 

ما ممکن است شاهد بازگشت دارت ماله باشیم

دارت مول

 

اگرچه ارباب Sith ، دارت مول توسط Obi-Wan به نصف قطعه قطعه شد و در پایان The Phantom Menace به نظر می رسد که مرده است ، اما بقای او در چندین سری انیمیشن به تصویر کشیده شده که متعاقب آن بود ، و در کانن فیلم Star Wars در طی یک نمایش کوتاه مورد تأیید قرار گرفت. in Solo: A Star Wars Story (خیلی به لذت اوان مک گرگور) ، که حدود نه سال پس از انتقام جویی از Sith برگزار می شود. با مجموعه سریال Obi-Wan Kenobi درست در همان مدت زمانی که Solo اتفاق می افتد ، احتمال قوی وجود دارد که Darth Maul بتواند در نمایشگاه Disney + ظاهر شود.

 

در سریال های انیمیشن دیزنی Star Wars Rebels ، Obi-Wan و Darth Maul پنج سال قبل از شروع A New Hope دوباره در صحرای تاتوئین با هم رو به رو می شوند. آنها می جنگند ، و ابی وان سرانجام قبل از رفتن به دیدن یک لوک اسکای واکر جوان از دور ، واقعاً قاتل دارت مول را به قتل می رساند.با توجه به اینکه Rebels نیز بخشی از کانون جنگ ستارگان محسوب می شود ، به نظر می رسد که سری Obi-Wan مجبور باشد به طریقی مقابله با خصومت بین Darth Maul و Obi-Wan را انجام دهد ، حتی اگر لزوماً نتوانیم آنها را ببینیم. نمایش نهایی

 

دیگو لونا سرمربی سریال Cassian Andor خواهد بود

صحنه از Rogue One

 

علاوه بر اوبی وان کنوبی ، یکی دیگر از شخصیت های محبوب از پیش نمایش های مختلف جنگ ستارگان ، نمایش شخصی خود در دیزنی + خواهد بود. اولین بار در ماه نوامبر سال 2018 اعلام شد ، دیزنی در حال ساخت سری Cassian Andor است که قرار است دیگو لونا دوباره نقش خود را از Rogue One: A Star Wars Story بازی کند. چند ماه بعد ، كاتلین كندی فاش كرد كه آلن تودیك نیز به عنوان خوانده خوانده K-2SO وفادار Cassian ، برای سریال دیزنی + بازگشت ، كه Tudyk هم برای ضبط صدا و هم حرکت در Rogue One فراهم کرده است.

 

ضرب و شتم مداوم Cassian Andor و K-2SO در سراسر Rogue One تأثیر بسیار لازم را در آنچه که معمولاً یکی از فیلم های جنگ آور تر استار بود ، فراهم آورد و وفاداری شدید آنها به یکدیگر برخی از روابط دوستانه ترین جنگ ستارگان مانند هان را به یاد می آورد. و Chewie یا C-3PO و R2-D2. در حالی که Rogue One کمبود شخصیت های جالبی که شایسته سریال های اسپین آف خود (Chirrut wemwe و Baze Malbus ، هر کسی؟) نبود ، Cassian و K-2SO گزینه های بسیار خوبی هستند که دارای پتانسیل داستان زیادی هستند.

 

اگرچه در ابتدا قرار بود این سریال در طول سال 2019 به مرحله تولید برسد ، اما لوکاسفیلم در طول D23 اعلام کرد که در واقع شروع به تصویربرداری در سال 2020 در لندن خواهد کرد. با این حال ، به نظر نمی رسد که این تأخیر در تولید بر تاریخ پیشامد اثر بگذارد ، که در حال حاضر قرار است حدود سال 2021 باشد.

 

مقدمه Rogue One در سالهای اولیه شورش برگزار می شود

سرکش یک

 

البته تنها راه کار سریال Cassian Andor در صورتی که پیش از وقایع Rogue One تنظیم شده باشد ، به دلایلی که اگر شما آن فیلم را دیده باشید ، خیلی واضح است. طبق گفته StarWars.com ، این سریال یک تریلر جاسوسی خواهد بود که "دنباله ماجراهای جاسوسی شورشی کاسیان آندور در سالهای سازنده شورش" است و "داستانهایی پر از جاسوسی و مأموریت های جسورانه را کشف خواهد کرد تا امید را به یک کهکشان بازگرداند. چنگ امپراتوری بی رحمانه. "

 

تنظیم این سریال فقط چند سال قبل از Rogue One - که پس از آن مستقیماً به A New Hope منتهی می شود - جدول زمانی این نمایش را تقریباً نزدیک به سری Obi-Wan قرار می دهد ، و این امکان را برای ما امکان پذیر می سازد که بتوانیم شخصیت ها یا داستان را از یکی به دیگری منتقل کنیم. دیگر. و در حالی که سریال Cassian Andor سال ها قبل از وقایع The Mandalorian تنظیم می شود ، ما این واقعیت را رد نمی کنیم که بتوانیم چند شخصیت از آن سریال را ببینیم که در این سریال نیز نمایش داده می شوند.

 

فصل آخر فیلم The Clone Wars در سال 2020 در دیزنی + آغاز خواهد شد

کلون جنگ

 

در قسمت متحرک جهان جنگ ستارگان ، فیلم Clone Wars سرانجام با 12 قسمت جدید که از دیزنی + آغاز می شود ، آغاز می شود و از فوریه سال 2020 آغاز به کار خواهد کرد. در حالی که این سریال دارای یک سوار پرشکوه بوده و "لغو" شده است. قبل از این ، فقط برای یافتن زندگی جدید بر روی یک بستر جدید ، این واقعاً پایان داستان آن خواهد بود.

 

"دیو فیلونی" مدیر نظارت ، دیو فیلونی پس از D23 به EW گفت: "این داستان را به پایان می رساند که من [جورج لوکاس] و من با هم شروع کردیم." وی گفت: "ممکن است داستان هایی بعد از آن اتفاق بیفتد که با بسیاری از این شخصیت ها اتفاق بیفتد. اما به خصوص برای من که کارگردانی کلون جنگ را شروع کردم ، چهار قسمت پایانی را نوشتم و کارگردانی کردم. این پایان چیزی است که من واقعاً احساس خوبی در مورد آن دارم. "

 

به گفته فیلونی ، فصل آخر Clone Wars شامل دارت مول و آهسوکا تانو خواهد بود و این دو در یک درگیری با نام "محاصره ماندالوره" گرد هم می آیند.

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 7

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان